Nie tak dawno, bo zaledwie 10 kwietnia zamieszczaliśmy informację o porzuconych materiałach budowlanych i znów zmuszeni jesteśmy informować o ponownym zaśmieceniu tego samego miejsca, przy drodze gruntowej Grąblewo – Ptaszkowo, podobnymi materiałami.
Trudno nam zrozumieć cel i zasadność takich zachowań, gdyż odpadów można pozbyć się zgodnie z przepisami. Przy tak poważnym - jak wynika ze pozostawionych śmieci - remoncie, koszt około 450 zł za tonę odpadów nie jest kwotą niemożliwą do zapłacenia. Planując remont, powinniśmy, jako świadomi i odpowiedzialni obywatele lokalnej społeczności wkalkulować koszty pozbycia się odpadów remontowych właściwie, nie pozostawiając ich byle gdzie.
Koszty naprawienia szkód ponoszą wszyscy mieszkańcy, gdyć za usunięcie odpadów i uporządkowanie terenu zapłacimy z Budżetu Gminy.
Drodzy Państwo, nie myślmy tylko o sobie, wspólnie zadbajmy o czystość i porządek w naszej gminie. Bądźmy odpowiedzialni!