POLITYKA JAKOŚCI
URZĘDU MIEJSKIEGO
W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM
CELEM URZĘDU MIEJSKIEGO W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM JEST DĄŻENIE DO PERFEKCYJNEGO REALIZOWANIA ZADAŃ ZWIĄZANYCH
Z ZASPOKAJANIEM POTRZEB SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ
POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Cel ten jest realizowany poprzez:
1) zatrudnianie wykwalifikowanego personelu, który jest stale motywowany do podnoszenia swoich kwalifikacji i jakości wykonywanej pracy,
2) kompetentne załatwianie spraw w trybie i terminach określonych w obowiązujących przepisach prawa,
3) zapewnienie właściwych zasobów oraz infrastruktury dla osiągnięcia zgodności świadczonych usług z oczekiwaniami Klientów,
4) gromadzenie i wykorzystywanie wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach Klientów w celu doskonalenia świadczonych usług,
5) prowadzenie pełnej i otwartej polityki informacyjnej Urzędu,
6) efektywne zarządzanie majątkiem gminy,
7) wprowadzenie dobrych zasad współpracy partnerskiej w obrębie regionu oraz międzyregionalnej i międzynarodowej dla realizacji polityk rozwojowych Unii Europejskiej,
8) wprowadzenie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009.
WSZELKIE DZIAŁANIA SŁUŻĄCE REALIZACJI CELU
POWINNY BYĆ ZORIENTOWANE NA KLIENTA
Burmistrz Grodziska Wielkopolskiego oraz wszyscy pracownicy Urzędu Miejskiego w Grodzisku Wielkopolskim deklarują swoje osobiste zaangażowanie w dążeniu do osiągnięcia założonego celu jakościowego oraz do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami Normy PN-EN ISO 9001:2009.
Burmistrz
Grodziska Wielkopolskiego
/-/ Henryk Szymański