Polityka Jakości ISO Urzędu Miejskiego w Grodzisku Wielkopolskim

POLITYKA JAKOŚCI
URZĘDU MIEJSKIEGO
W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM

CELEM URZĘDU MIEJSKIEGO W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM JEST DĄŻENIE DO PERFEKCYJNEGO REALIZOWANIA ZADAŃ ZWIĄZANYCH
Z ZASPOKAJANIEM POTRZEB SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ
POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
 
Cel ten jest realizowany poprzez:
1)      zatrudnianie wykwalifikowanego personelu, który jest stale motywowany do podnoszenia swoich kwalifikacji i jakości wykonywanej pracy,
2)      kompetentne załatwianie spraw w trybie i terminach określonych w obowiązujących przepisach prawa,
3)      zapewnienie właściwych zasobów oraz infrastruktury dla osiągnięcia zgodności świadczonych usług z oczekiwaniami Klientów,   
4)      gromadzenie i wykorzystywanie wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach Klientów w celu doskonalenia świadczonych usług,
5)      prowadzenie pełnej i otwartej polityki informacyjnej Urzędu,
6)      efektywne zarządzanie majątkiem gminy,
7)      wprowadzenie dobrych zasad współpracy partnerskiej w obrębie regionu oraz międzyregionalnej i międzynarodowej dla realizacji polityk rozwojowych Unii Europejskiej,
8)      wprowadzenie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009.
 
WSZELKIE DZIAŁANIA SŁUŻĄCE REALIZACJI CELU
POWINNY BYĆ ZORIENTOWANE NA KLIENTA
 
Burmistrz Grodziska Wielkopolskiego oraz wszyscy pracownicy Urzędu Miejskiego w Grodzisku Wielkopolskim deklarują swoje osobiste zaangażowanie w dążeniu do osiągnięcia założonego celu jakościowego oraz do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami Normy PN-EN ISO 9001:2009.
                                                                                 Burmistrz
                                                                     Grodziska Wielkopolskiego
                                                                        /-/ Henryk Szymański